Sunday, 5 June 2011

cita-cita ku ! :)

hey babe/dude ...  entry yg nie pasal cita cita .. korang ade ke  wawasan or matlamat nak capai cita-cita nie ? :) aku mcm takde je .. haha , dulu kecik -2 bila cikgu tanya nak jadi ape dah besar nty ? "askar , doktor , pilot , ultraman , polis la  " macam macam ! hahaha . sekarang aku tengah pening , my mum asyik tanya je , "ape cite-2 kau man  " ? mak ngah aku kt KL sarankan supaya masuk raja lawak ,sebab aku suke buat lawak .. * boleh ke ? haha . ayah aku pulak , saran aku jadi mcm dia . kerja as WARTAWAN SUKAN, ayah aku cakap senang  . banyak melancong , kerja menulis je lah . mcm tulis blog lah :D . hehe . okay tak ? and the last saranan from my mum . nak tahu dia cakap jadi ape ? CIKGU or NURSE .. hahaha . tak boleh blah .. :) . dia pon cakap senang , kalau kerja kerajaan cuti senang , elaun dapat . blah bla blah .. hahaha . * tengah pening nie . pandai pandai lah yea ? :D haha . k bye , nie je post utk kali ini .

No comments:

Post a Comment